dilluns, 21 de març del 2011

Així han valorat l'activitat d'en Miquel Pujadó alumnes de 3r d'ESO


L’activitat consistia en una xerrada sobre la literatura i sobretot de les complicacions que tenien les dones anys enrere. També vam veure que darrera de les cançons de bressol o contes infantils s’hi amagava un doble missatge
Al començament, semblava que no ens agradaria, ja que tampoc sabíem ben bé de que tractava aquella activitat. Al cap de l’estona, en Miquel Pujadó, ens va anar captant l’atenció dels companys fins i tot la meva amb temes que actualment ens agraden bastant i els trobem interessants, un d’aquests era el tractament de les dones en temps antics i com se les havien d’arreglar per a fer el que es proposaven. Finalment ens va respondre dubtes però al veure que no en teníem gaires, va començar a cantar cançons que almenys a mi em van agradar, les vaig trobar interessants i originals. En definitiva em va agradar bastant l’activitat ja que me l’imaginava d’una altra forma.
Núria Vivancos, 3r B

A mi , en general, l’activitat em va agradar força. Al principi tothom es pensava que ens avorriríem. En Miquel Pujadó és un senyor que sap convèncer, perquè ens va començar a explicar la història del llibre “10 negrets” i almenys a mi em van venir ganes de llegir-me’l. Encara que fossin en català, les cançons em van agradar molt, ja que eren animades. Em va sorprendre molt que les hagués escrit ell mateix. També em va impressionar que un home com ell fes riure a uns adolescents com nosaltres. En definitiva, el conferenciant- cantautor em va agradar molt i no em faria res que tornés.
Crisitina Juste 3r B