dilluns, 24 de novembre del 2014

Redacció de la segona quinzena de 1r ESO

"Els meus animals preferits"
de Pol Roca i  d'Isaac Prats de 1r A

Redaccions seleccionada entre les millors de la segona quinzena dels alumnes de primer. Comecen així:



El meu animal preferit és un animal que viu a la selva de Hossoneslaf, al país de Hotelham al sud de Hoslofom just quan s'acaba Kolmkin i comença Wanting. Es diu Donuts i és com una barreja de ratpenat i dònut; un dònut amb ulls i ales. El vaig conèixer en la meva expedició a la selva quan els natius en van capturar un grapat i me’n van oferir un. Em van dir que ells se’l menjaven cru i que era molt suau i...     continua llegint

 LA PERLA


El meu animal preferit és el gos. Jo tinc tres gosses de caça de raça conillers, una de gran que es diu Perla i dos de petitetes, que són les seves filles , que ara tenen un mes i mig, i es diuen Fúria i Sidra.

La Perla és una gossa molt afectuosa, li agrada fer-te festetes...  continua llegint
 

Us animem a escriure!!!